Zájezd do Anglie

ZŠ a MŠ Vinoř pro nás zorganizovala jazykový kurz v Anglii v přístavním městě Hastings ve dnech 19.5-24.5 2014 společně se školou ZŠ Dobřichovice.

19.5 v odpoledních hodinách jsme odjížděli z Vinoře s cestovní kanceláří Pro Travel. Jeli jsme přes Plzeň-Rozvadov, Německo a 20.5 v brzkých ranních hodinách jsme se naloďili ve Francii na Trajekt, kterým jsme pluli přes kanál La Manche. Všichni jsme sice byli unavení, ale takový zážitek jsme si nemohli nechat ujít. V 7hod ráno jsme dopluli trajektem do přístavního města Dover, od kterého jsme dále pokračovali do hl. města Londýn, kde jsme přešli nultý poledník Greenwich. Dále následovala prohlídka města, kde jsme viděli Londýnské oko, Big Ben společně, s Westminsterským palácem, Trafalgarské náměstí, pak jsme se přemístili metrem ke katedrále sv. Pavla. K večeru si nás vyzvedl autobus a odvezl nás do přístavního města Hastings, kde na nás čekali rodiny. S napětím jsme očekávali, jakou rodinu nám přidělí. Byli jsme mile překvapeni, všichni byli milí, komunikativní a vstřícní.

Ráno ve škole jsme psali test na rozřazení do tříd, a odpoledne nás čekal nádherný výlet na Bodiam Castle,kde jsme na jedné z věží spatřili nádherný výhled na krajinu. Pak jsme se přemístili do … kde jsme si prošli venkovní areál hradu. Po prohlídce následovala cesta zpět k rodinám.
Další den, tedy 22.5 byl podle mě nejlepší z celého týdne, protože odpoledne po škole jsme se procházeli po pláži a bílých útesech v Birling Gap. Na pláži jsme sbírali kameny a pazourky, které se nám nejvíce líbily.

23.5. nás naše rodiny ráno nedovezly do školy, ale k autobusu, protože jsme si tam dávali kufry, abychom k večeru po velkých nákupech mohli vyrazit zpět domů.

Nikomu se domů nechtělo, protože jsme si našli nové kamarády, s kterými jsme prožili nádherný týden v Anglii. Nikdy na to nezapomeneme.