Školka v přírodě Kořenov - 2.díl

Zpráva 22.5.večer:   Ráno jsme se vydali na celodenní výlet do Harrachova. V Kořenově jsme nastoupili do vláčku a vyjeli jsme. Na nádraží jsme si dali svačinu a vydali se na cestu ke sklárně. Před ní jsme se naobědvali a v půl jedné šli na exkurzi. Ve sklárně se nám moc líbilo, na památku jsme si koupili skleněná prasátka. Zpátky k vlaku už nás dovezl motorový vláček, který nás zároveň uchránil před silným deštěm. Při cestě vlakem zpět do Kořenova padaly i kroupy, ale jakmile jsme vystoupili bylo po všem a v klidu jsme sešli do chaty. Po svačince jsme kreslili zážitky z výletu a po večeři nám pan správce udělal diskotéku.

Zpráva 23.5.v poledne:   Dnes svítí sluníčko, ale venku je velká zima, asi tak 7°C. Dopoledne jsme byli na hranicích s Polskem, na svačinku jsme se šli schovat do chatičky a dali jsme si horký čaj a teď malujeme v jídelně na trička.  Posíláme foto ze včera. Ze stanice vlaku Harrachov, sklárna + večerní disko.

Zpráva 23.5.večer:  Dneska se nám poněkud ochladilo, přes den bylo pouze 10°C. Hned po snídani jsme vyrazili na hranice s Polskem. Vyzkoušeli jsme si, jaké to je, stát jednou nohou v Polsku a jednou v Čechách. Po dopolední svačince jsme kreslili na trička naší chaloupku, řeku a most, který máme hned za okny. V tričkách se Vám hned zítra ukážeme. Po obědě nás čekala bojovka. Děti musely zodpovědět několik složitých otázek a splnit několik úkolů. Za odměnu je čekal poklad, který pro ně připravil Muhu - vládce Jizerských hor. Do večeře si děti už hrály pouze v chaloupce, protože venku byla velká zima. Děti se už moc těší domů, i když se jim tu moc líbí a den, dva by ještě rády zůstaly a zažily další dobrodružství.

V PÁTEK ODJÍŽDÍME V 11.00 HOD. PŘEDPOKLÁDANÝ NÁVRAT VE 13.15 HOD. - 13.30 HOD.