Akce školy 2013/14 - budoucí

02.09.2013

Prázdniny - nejkrásnější školní akce.

Přejeme všem dětem jejich krásné a bezpečné prožití a 1.9.návrat do školy plni sil a elánu do další práce.

Akce školy 2013/14 - proběhlé

- 7.B -

Škola v přírodě 3.A

26.06.2014

Zakončení školního roku - rozloučení deváťáků

20.06.2014

Přejeme všem deváťákům, aby se jim na střední škole nebo v učení dařilo a aby dokázali zúročit vědomosti nabyté na naší škole.

celý článek

Zakončení školního roku - vystoupení divadla

20.06.2014

Při slavnostním zakončení školního roku a rozloučení s IX.ročníkem vystoupilo i naše divadlo "Housle na stromě" s představením věnovaným deváťákům.

Zakončení školního roku - I.-III.ročník

20.06.2014

20.6.2014 v 8 hodin jsme předali ceny pro nejlepší žáky I.- III.ročníku. Přejeme dětem hezké prožití prázdnin a 1.9.se těšíme na shledanou.

Výlet sportovců 2014

17.06.2014

12.-13. června 2014 vyjelo 14 nejlepších sportovců školy na tradiční dvoudenní cyklistický výlet. Letos po trase Vinoř - Okoř (prohlídka) - Kralupy - Veltrusy (nocleh) - Nelahozeves (prohlídka zámku)

Škola v přírodě 2.A

16.06.2014

I naše třída vyjela 30.5 pobyt v přírodě do nádherného prostředí penzionu U Kopyta. V krásném prostředí plném lesů, koní a luk jsme si užili pět dní. Hráli jsem mnoho her, z nichž největší úspěch

Pobyt dětí ze 3. C v Pavlíčkách u Dubé - 26. - 30. 5. 2014

11.06.2014

V pondělí 26. května, vyrazily děti ze 3.C do penzionu U Kopyta v Pavlíčkách, blízko Doks. Téměř celou dobu bylo počasí velmi nevlídné. Na nadšení dětí pro hry v přírodě , ježdění na koních a všechny

5.A ŠKOLA V PŘÍRODĚ ÚŠTĚK 2. – 6. 6. 2014

11.06.2014

Na cestu jsme se vydali od školy v pondělí 2. 6. Naštěstí jen se svačinou v batohu, protože velké kufry nám odvezl až na místo určení pan Macháč. Z Masarykova nádraží až do Lovosic nám cesta vlakem

První výlet prvňáčků

10.06.2014

5. června žáci prvních tříd absolvovali svůj první školní výlet do ZOO v Liberci. Některé děti tuto zahradu již navštívily dříve s rodiči, přesto naše první společná akce přinesla spoustu dojmů.

Projekt "Branný den"

03.06.2014

Dne 30. května proběhla na druhém stupni naší školy neobvyklá oslava Dne dětí – celodenní projekt Branný den. Cílem projektu bylo, aby se žáci naučili účelně rozhodovat a jednat v situacích

HASÍK v 2 A,B,C

27.05.2014

V květnu proběhl ve druhých třídách preventivní program HASÍK. Hlavním cílem tohoto programu je předat dětem důležité informace a návyky v oblasti prevence před požáry a mimořádnými událostmi.

Děti

VESELÝ TÝDEN V 2. A

26.05.2014

V týdnu od 10. do 14. března proběhl v naší třídě VESELÝ TÝDEN.

V pondělí jsme měli ČEPICOVÝ DEN aneb kdo má i pod čepicí. Děti pracovaly ve skupinách a snažily se přijít na rébusy a zajímavé slovní

Zájezd do Anglie 2014 - zprávy

20.05.2014

Pátek 23.5. 11:46 h:   Píšeme sice opožděně, ale vše je v pořádku jen nebyl čas - balení a ranní nakládání věcí. Včera nám Anglie ukázala další tvář, a to kroupy při nádherné procházce na Beachy

POHÁR ROZHLASU 2014

19.05.2014

Ve dnech 12. a 13. května 2014 se konala tradiční soutěž v lehké atletice družstev-POHÁR ROZHLASU. Jako minulý rok se tato soutěž konala pro Prahu 9 a 14 v areálu  FZŠ Chodovická.  Naše škola měla

30 ročník běhu osvobození vinoře

15.05.2014

Jubilejní 30.ročník Běhu osvobození Vinoře proběhl 15.května dopoledne ve Ctěnickém háji. Běželo se 113 dětí z pěti škol. Soutěžilo se v šesti kategoriích, naši běžci získali 2 zlaté, 2 stříbrné a 4

Výtvarná soutěž „To je hlína“

06.05.2014

Letos byl uspořádán již 9. ročník dobročinné umělecké přehlídky dětských výtvarných prací nazvané „To je hlína“. Tentokrát se tvořilo na téma Bylo - nebylo za devatero horami a devatero řekami. Z

VII.B - Návštěva pražského terária

24.04.2014

Ve středu 16. dubna měla třída 7. B možnost navštívit terárium na Praze – Dubeč, které se specializuje na chov plazů, včetně těch nejjedovatějších druhů. Během poutavého výkladu měli možnost dozvědět

2.A a 2.B v botanické zahradě

22.04.2014

Vrámci projektu „ Příroda – známá – neznámá“ navštívily děti 2.A + 2.B opakovaně 11.4.2014 Botanickou zahradu v Tróji. Cílem bylo shlédnout motýly a jejich vývoj. Děti také zaujala Hmatová výstava :

vinořský vandráček 2014

14.04.2014

Tato tradiční akce výboru pro kulturu zastupitelstva MČ, na které škola každoročně spolupracuje, proběhne letos v sobotu 24.5.2014. Podrobnosti na plakátu v příloze.

3.B jarní petřín

13.04.2014

Ve středu 2.dubna se třída 3.B vypravila na výlet na Petřín. Z Vinoře jsme vyrazili chvilku po osmé směrem na Palmovku. Cesta byla trochu dobrodružná. Praha byla jako každé ráno ucpaná, a když se

Hopsa hejsa do Brandejsa se 4.B

04.04.2014

Výlet do Brandýsa nad Labem spojený s prohlídkou zámku  jsme si s dětmi  naplánovali na středu 2.dubna. Zámek jsme si nejprve prohlédli  z podhradí. Průvodce zámkem nám dělal sám pan kastelán.

Běžkování v Praze, výlet 4.B, 13.2.2014

04.04.2014

I přes nepříznivé sněhové podmínky této zimy jsme si s dětmi ze 4.B zajeli zaběžkovat na okruh do pražské Chuchle a využili tak program  pro školy s názvem :LYŽAŘSKÁ PRŮPRAVA S NÁCVIKEM ZÁKLADNÍCH

Zápis do vinořské knihy rekordů 2. ročník

02.04.2014

Březen – měsíc knihy.

Rozhodli jsme se pokusit překonat loňský rekord v hromadném čtení (r. 2013 -135 současně čtoucích dětí). Pro tento 2. ročník byla vybrána kniha Já Baryk od spisovatele

„Kočičí zahrada“ – seminář pro učitele I. stupně ZŠ

07.03.2014

V pondělí 3. března 2014 se na naší škole uskutečnil seminář pro pedagogické pracovníky – „Kočičí zahrada“. Zúčastnily se jej učitelky I. stupně, výchovná poradkyně a školní metodička prevence. Cílem

Zimní olympiáda v 3.A

04.03.2014

To budete valit VOČI, co se dělo v naší SOČI :D
3.A si užila netradiční sportovní karneval v duchu olympijských her. Dorazila spousta rychlobruslařů, krasobruslařek, bobistů, ale navštívil nás i

Lyžařský výcvikový kurz 2014

17.02.2014

Proběhl 8.- 15.2.2014 ve Strážném v Krkonoších. I přes nepříznivé sněhové podmínky jsme celý týden lyžovali. Fotky ke stažení jsou k dispozici na serveru ve škole: P:/LVVZ. Náhledy několika z nich

Obvodní kolo OLYMPIÁDY Z ČESKÉHO JAZYKA

17.02.2014

Žákyně Michaela Malá z 8. A a Tereza Neitzelová z 9. třídy se zúčastnily 6. února obvodního kola olympiády z českého jazyka , které proběhlo na ZŠ Generála Janouška. Děvčata prokázala nejen velmi

3.A - Běžky Chuchle

07.02.2014

Nemusíme se pýřit, že jsme dnes vynechali vyjmenovaná slova, ale můžeme být pyšní. Zkrotili jsme lyže jako divého býka, klopýtavým během zdolali nejednu překážku a nikdo si nerozbil pysk. Možná nás

PTÁCI, HADI A DALŠÍ ŽIVOČICHOVÉ V NAŠÍ ŠKOLE

07.02.2014

Za uplynulý týden měli naši žáci několik příležitostí seznámit se blíže s mnoha našimi i exotickými živočichy.
Nejprve se prvňáčci v programu „Tajemné sovy“ dozvěděli mnoho zajímavostí ze života

celý článek

Návštěva dětí z mateřské školky v prvních třídách

29.01.2014

Stalo se již tradicí, že dříve než přijdou malí předškoláci k zápisu do první třídy, navštíví spolu se svou paní učitelkou nyní už zkušené prvňáčky. Protože od září usedne do lavic prvních tříd

3.A - Lyžák Jiřetín pod Bukovou

29.01.2014

Ačkoli většina lidí vidících za okny rozkvetlé sedmikrásky a na teploměru + 10 nevěřila, že k nějakému lyžování vůbec dojde, užili jsme si svahy a lyžák se vším, co k němu patří.
Zimní olympiáda se

ÚSPĚCH V MATEMATICKÉ OLYMPIÁDĚ 5. ROČNÍKŮ

27.01.2014

Jako každoročně se žáci naší školy zúčastnili soutěže matematické olympiády. Prvního – školního kola se zúčastnilo  8  žáků pátých tříd. Do obvodního kola, které se konalo 22.1.2014 na Gymnáziu

4.A - horolezení 9. a 13.1.2014

23.01.2014

Big Wall – lezení a bouldering

Ve dnech 9. a 13. 1. se třída 4. A vypravila za novým dobrodružstvím a to na lezeckou stěnu a boulder na Big Wall. Celou akci si děti skvěle užily a podaly sportovní a

Putování Prahou - 3.B

07.01.2014

V pátek 20.12. se třída 3.B vypravila na výlet na Karlův most a Staroměstské náměstí. Tento výlet byl součástí projektu „Putování po památkách města Prahy“. Cestovali jsme autobusem a tramvají  až na

BOTANICKÁ ZAHRADA - 2.A, 2.B, 3.B

07.01.2014

Těsně před vánočními prázdninami jsme navštívili botanickou zahradu, kde nás čekalo poznávání rostlin z celého světa. Program 225m kolem světa probíhal ve skleníku Fata Morgana. Představil dětem naši

Vánoční trhy 2013

18.12.2013

V úterý navečer proběhly v budově školy vánoční trhy za veliké účasti rodičů. Věříme, že jak rodiče, tak děti, si akci hezky užili. Velké poděkování patří všem učitelkám a dalším zaměstnancům školy,

Vánoční besídka

18.12.2013

Před zahájením vánočních trhů proběhlo hodinové vystoupení ve školní jídelně, kde děti z našich kroužků předvedly, co se dokázaly naučit. Početné publikum jim pro jejich vystoupení vytvořilo

DRUHÉ TŘÍDY NAVŠTÍVILY PEKLO A NEBE V PŘÍBRAMSKÉM DOLE

07.01.2014

2.12.2013 se  druhé třídy vydaly na návštěvu k čertům do Pekla. A jak výlet vypadal? U vstupu do podzemí nás přivítala průvodkyně a naučila nás hornický pozdrav „Zdař Bůh“, kterým jsme potom

celý článek

Vánoční trhy a kulturní vystoupení kroužků ve škole

04.12.2013

Vážení rodiče a přátelé školy,

zveme Vás tímto na příjemný společný předvánoční podvečer, který proběhne v úterý 17.12.2013 v naší škole.
V prostorách školní jídelny se nejprve od 16.30 do 17.30

vánoční turnaje v badmintonu

02.12.2013

Tradiční vánoční turnaj rodinných dvojic badmintonového kroužku pokročilejších hráčů
Ve středu 11.12.2013 proběhne od 15.30 do cca 19.30 vánoční turnaj pro mírně a středně pokročilé hráče

Vyučovací tandem „ Czech trip“

09.12.2013

25.10. ve spolupráci s CIEE proběhl nový projekt Czech trip. Projekt proběhl ve 3.A s paní učitelkou Zuzanou Štočkovou a ve třídách 5.B a 5.A s paní učitelkou Slávkou Lupačovou.

3.A
Děti si na

Zdravotní školení

11.11.2013

Během měsíců října a listopadu měly možnost děti z prvních, druhých, třetích a čtvrtých tříd absolvovat zdravotní kurz. Pod vedením zdravotní sestry Adély Pieschové si děti vyzkoušely, jak mohou

Halloween 2013

06.11.2013

Mihotající světlo svíček, chryzantémy a věnce na hrobech, to vše dodává zádumčivou atmosféru Dušičkám. Již jsme si zvykli, že kromě tohoto svátku k nám pronikají i tradice svátku Halloween. Ten je u

1.třídy - předávání slabikářů

03.11.2013

Hurá! Máme Slabikář, aneb zachránili jsme princeznu!
Dva měsíce z nového školního roku utekly jako voda a žáčci z 1.A a z 1.B si dne 24. 10. domů odnášeli své první Slabikáře, které jim byly

Návštěva z USA

19.09.2013

17.9.2013 navštívila základní školu delegace z partnerského města Praha ve státě Oklahoma. Delegace se aktivně zapojila do výuky angličtiny v 7.B. Nejprve naši hosté dětem vyprávěli o životě ve

Světluška

18.09.2013

V letošním roce se naše škola opět zařadila mezi pomocníky Nadace Českého rozhlasu při tradiční sbírce Světluška, která proběhla 11. září.

Vlastní akci vždy předchází pečlivá příprava, kdy se